BAŞKAN KARAKUŞ, 'VERDİĞİMİZ SÖZLERİ BİR BİR YERİNE GETİRİYORUZ'

31 Mart 2019 tarihinde yapılan yerel seçimlerin ardından büyük bir farkla Dalaman Belediye Başkanı seçilen Muhammet Karakuş, SED Medya'ya bir buçuk yılın değerlendirmesini yaptı. Başkan Karakuş, seçim öncesi verdikleri sözleri tek tek hayata geçirdiklerini dile getirerek kilit parkesiz ve asfaltsız yolun kalmayacağının da altını çizdi. Karakuş, ayrıca projelerin hayata geçtiğini ve çoğunun 2021 yılında tamamlanacağını da ifade ederek hükümet konağı, Kayacık Sahili ve Kille Koyu üzerinde yapılan çalışmalardan bahsetti.

• 1552
Youtube Kanalı
Abone Ol
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Muhabirimiz Gülyüz Yurdagül Sırt'ın haberine göre;

31 Mart 2019 tarihinde yapılan yerel seçimlerin ardından büyük bir farkla Dalaman Belediye Başkanı seçilen Muhammet Karakuş, günümüze kadar geçen süreyi değerlendirerek belediye olarak Dalaman'da yaptıkları çalışmalar hakkında bilgiler aktardı. Başkan Karakuş, " Halkımız bize güvendi, biz de halkımız için ilk bir yılımızı Ankara'da geçirdik. Projelerimiz, bir bir hayata geçmeye devam ediyor" ifadelerini kullandı.
HEP HAYALİMDE KAYACIK SAHİLİ VARDI
Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş, ilçeye yapılan hizmetler hakkında SED Medya'ya özel değerlendirmede bulundu. Başkan Karakuş "31 Mart seçimlerini ezici bir çoğunlukla kazandık. Halkımız bize güvendi, biz de halkımız için ilk bir yılımızı zaten Ankara'da geçirdik. Yoğun temaslar kurduk. Devlette hızlı bir şekilde yaptığımız yatırımlar gündeme gelmiyor. Bir çalışma sonucunda netice alabiliyoruz" diyerek projelerden bahsetti. Karakuş "Biz ilk gittiğimizde Dalaman'da en büyük eksik gördüğümüz yıllardan beri yılan hikayesine dönmüş hükümet konağımız vardı. Allah'a çok şükür bunu başardık. Sayın kaymakamımız, bakanımız ve genel müdürlerimiz sayesinde proje aşamasını tamamladık. Toki'nin ihale yapmasını bekliyoruz. Benim hep hayalimde Kayacık Sahili vardı. Kayacık Sahili'ni hayata geçirmeyi çok istiyorum. Burası ile ilgili Toki ihalelerini yaptı. Ankara'da bir mimarlık ofisi ihaleyi aldı. Çalışmalarına hızlı bir şekilde devam ediyorlar. İnşallah 2021 yılında da Kayacık Sahilimiz'de de rekreasyon alanını hayata geçirebiliriz diye düşünüyorum. Daha sonraki süreçte Kille Koyumuz var. Muçev'den kiraladık. Bunun da 2021 yılı için bir mimarlık ofisiyle çalışmasını yaptık. Önümüzdeki sezon halk plajı olarak vatandaşlarımıza sunacağız" diye konuştu.
VATANDAŞLARIMIZDAN RİCAM; SABIRLI OLMALARI
PARKESİZ VE ASFALTSIZ YOL KALMAYACAK
Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş değerlendirmesinde, yol çalışmaları hakkında da bilgiler vererek "Biz göreve gelmeden önce vatandaşlarımıza, her yıl her mahalle için 3 bin ile 5 bin metre arasında kilit parke döşemesi sözü verdik. Sözümüzü tutuyoruz, her yıl yapmamız gereken hizmeti yapıyoruz. Daha önce yıllık 45 bin metre kilit parke döşenmiş, biz 2019 yılında 100 bin metreyi geçtik. Bu yıl da şu anda 70-80 bin metre taşı döşedik. Kalan kısmını da Narlı Mahallemiz'den başladık, hızlı bir şekilde yukarıdan aşağı doğru mahallelerimizde döşemeye devam ediyoruz. Şehir merkezinde de çalışmalarımız devam ediyor. Bugün itibariyle 15 kilometreye yakın asfalt çalışmamızı bitirmek üzereyiz. Vatandaşımızdan sadece ricamız şudur. Bir anda Dalaman'ın her tarafını kilit parke ve asfalt yapmak mümkün değil. Biraz sabırlı olmalarını rica ediyorum" dedi.
13 İLÇE İÇİNDE EN AZ VAKA DALAMAN'DA
Belediyenin pandemi döneminde yaptığı çalışmalardan da bahseden Başkan Karakuş "Bu pandemi döneminde bizim için sağlık daha önemli. Buradan insanlarımıza özellikle şu dönemde maske, hijyen ve sosyal mesafeye dikkat etmelerini rica ediyorum. Biz belediye olarak şu ana kadar 7 aylık pandemi döneminde, yaklaşık 50 bin maskeyi vatandaşımızla buluşturduk. Dezenfekte yönünden kamu kurumlarımızda, bankalarımızda, sağlık evlerimizde,  sokaklarımızın tamamında ilaçlamamızı yapıyoruz. Vefa Sosyal Destek Grubumuzla kaymakamlığın önderliğinde vatandaşlarımızın eksikleri ne ise temin etmeye devam ediyoruz. İnşallah en kısa zamanda Covid-19 dediğimiz hastalıktan kurtuluruz. İnsanlarımız düğünlerini, nişanlarını, nikahlarını maalesef ertelemek zorunda kaldılar. Bazı vatandaşlarımız da kurallar dahilinde izin verilerek organizasyonlarını yapıyor. İnşallah bugünleri de atlatacağız. Dalaman, Muğla'da 13 ilçe arasında, en az vakanın görüldüğü bir yer. Tabi bir sayı vermemiz mümkün değil ama şu an minimum seviyede seyrediyor. Uluslararası bir havalimanımız var, koylarımız var. Bayramda tatilcilerin, iç turizmin çok yoğun olmasına rağmen başka ilçelere göre Dalaman'da vaka sayısı minimum seviyede. Sayın Cumhurbaşkanımın açıkladığı gibi aşımızı en kısa zamanda inşallah buluruz ve böylece 2021 daha iyi olur diye düşünüyorum" dedi.